מה התנוחה המועדפת עליך לישון בה? הנה המשמעות הלא מודעת שלו על האישיות שלך

תאר לעצמך שהבחירה שלך בתנוחת השינה יכולה להיות השתקפות אמיתית של האישיות הנסתרת שלך. מבלי שתצטרך לענות על שאלון מורכב, הגוף שלך יכול לחשוף רמזים לגבי הדרך שבה אתה חושב ומתנהג, פשוט על ידי מידת הנוחות שאתה נכנס למיטה. זו ההבטחה המפתה של מבחן אישיות שאין כמותו: לימוד תנוחת השינה המועדפת עליך. באמצעות מאמר זה, נתעמק בניתוח של מה שמציעות התנוחות הלא מודעות הללו על עצמנו, הרפתקה שיכולה להתגלות כחושפנית כמו שהיא מפתיעה.

אוצר מילים של שינה

סקרנים לדעת מה שפת הגוף שלנו במהלך השינה יכולה לחשוף על האישיות שלנו? כדי להתחיל את הניתוח הלילי הזה, בואו נחקור את השונה תנוחות שינה ומהות תכונות האופי שהם יכלו לחשוף. כשאתה מזהה את העמדה הרגילה שלך, שים לב, כי אתה יכול לגלות היבטים בלתי חשודים של עצמך.

בחיפוש אחר נוחות וביטחון

אלה שמעדיפים לישון על הצד כשהברכיים כפופות מעט נתפסים לרוב כאנשים רגועים ואמינים. החיוך הקל ויכולת ההסתגלות שלהם הופכים אותם לבני לוויה יקרי ערך. אם זו העמדה האהובה עליך, בהחלט יכול להיות שאתה אותו סלע שעליו אהוביך נחים בסערה.

הקריאה של הגולם המגן

שם תנוחת עובר היא אולי אחת מתנוחות השינה הנפוצות ביותר. המסמל צורך להיות מוגן ומובן, לעתים קרובות מסגיר רגישות לאמנות, ריקוד או ביטוי יצירתי כמו בלוגים. אם אתה מזהה את עצמך בתנוחה זו, ייתכן שיש לך לב של אמן ורצון עמוק לחום אנושי.

אמון מורחב

באשר לאלה שישנים על הבטן, עם הידיים והרגליים מושטות, הם נוטים לקחת על עצמם את תפקיד המנהיג באופן טבעי. שם תִכנוּן וסלידה מסוימת מהפתעות מאפיינת לעתים קרובות את האישים הללו המתמודדים עם החיים באומץ ובנחישות.

המנוחה של האסטרטג

שינה על הגב היא לרוב זכותם של אנשים בעלי גישה חיובית ואוהבים להיות במרכז תשומת הלב. הם אנשים עם חשיבה לוגית, רַצִיוֹנָלִי ואתיקה שקופה. אם זו עמדתך, כנראה שאתה זה שחברייך מחפשים עצה כנה ומתחשבת.

משמעת ונחישות

אלה שמאמצים את עמדת החייל, שוכבים על הגב עם הידיים לצדדים, מדגימים מבנה פנימי חזק. אנשים אלה, כשהם מותאמים היטב, נחושים בדרך כלל להשיג את מטרותיהם, יהיו אשר יהיו, בחריצות בלתי פוסקת.

עצמאותה של האנפה

מיקום האנפה, עם רגל אחת מורמת, יכול להעיד על א אישיות בלתי צפויה, פתוח להרפתקאות אבל לפעמים מתקשה לקבל החלטות. אם אתה מוצא את עצמך בתנוחה הלא מודעת הזו לעתים קרובות, ייתכן שאתה הטיפוס ההרפתקני ששומר את הקלפים שלו מוסתרים.

המורכבות של השינוי

ולמי שלא מסתפק ביציבה בודדת ומתחלף בין כמה, זה יכול להיות א אישיות רבת פניםעשיר בניואנסים ובעומקים הנסתרים לפעמים מעיני העולם אך נוכחים מתחת לפני השטח.

אז מסתבר שתנוחת השינה האהובה עלינו היא כמו חלון פתוח אל הלא מודע שלנו שמסתיר היבטים מסקרנים באישיות שלנו. לא משנה כמה אמת או בידור פשוט תמצא בו, בפעם הבאה שאתה מחליק מתחת לשמיכה, אתה צריך לעצור: היציבה שלך עשויה להיות רק המראה השקטה של ​​מי שאתה.

בית » חדשות ומגמות » מה התנוחה המועדפת עליך לישון בה? הנה המשמעות הלא מודעת שלו על האישיות שלך